reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Drotován

Michal Drotován

Bloger 
  • Počet článkov:  244
  •  | 
  • Páči sa:  131x

Starosta mestskej časti Bratislava-Rača. Aktívny občan. Kandidujem ako nestraník v eurovoľbách za Demokratov. Viac o mne na: www.drotovan.sk Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPoznámka pod čiarouPolitikaCestovanieBratislava - RačaEkonomikaMesto BratislavaFotkyNezaradené

reklama

Cestovanie

Singapur - mesto budúcnosti. Naozaj?

Michal Drotován

Singapur - mesto budúcnosti. Naozaj?

Mestský štát Singapur je dlhodobo vnímaný ako dobré miesto pre život. Je to však naozaj tak?

  • 17. dec 2023
  • Páči sa: 5x
  • Prečítané: 1 318x
  • 1
Moja cesta do Japonska

Michal Drotován

Moja cesta do Japonska

Japonsko ponúka veľa prekvapení.  Je to krajina, ktorú sa oplatí vidieť a navštíviť znova. A určite stojí aj za 12 hodinový let lietadlom.

  • 4. apr 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 711x
  • 16
Po cestách - necestách Kirgizska

Michal Drotován

Po cestách - necestách Kirgizska

Kirgizsko nepatrí medzi známe krajiny, človek si matne spomenie na nejakú moslimskú krajinu v bývalom ZSSR, nomádov na koňoch a konské mlieko.

  • 6. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 581x
  • 1
Moja cesta do Číny

Michal Drotován

Moja cesta do Číny

Pred pár dňami som sa vrátil z Číny, kam mi napriek mojim aktivitám za ľudské práva vydali víza. Zdá sa, že komunistická tajná služba na našom území nepracuje dostatočne svedomito. V tomto blogu by som sa chcel s Vami podeliť o svoje dojmy a tiež pridať zopár fotiek.

  • 27. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu