a zničil Manhattan svoj Central Park? Veď Petržalka je oproti Manhattanu ementálový syr. Na rozlohe o veľkosti Petržalky žije v Manhattane možno 5 a možno aj 10 krát viac ľudí. A za druhé: Autor by radšej uprednostnil výstavbu na úkor úrodnej pôdy na periférii Bratislavy? Dokedy a dokiaľ sa ešte má Bratislava rozširovať?
Všetko má svoje nevýhody. Ale pre mňa osobne je menším zlom stavať v mestách na voľných nevyužitých plochách ako na úkor úrodnej pôdy. Dokonca aj vo Viedni, ktorá je známa ako mesto zelene, žije na rozlohe o veľkosti Bratislavy žije 1 krát ak nie 3 krát viac ľudí.
1. Miesto kde má byť výstavba nie ani uprostred Sadu J. Kráľa ani v Sade J. Kráľa. 2. Toto tvrdenie vyvracia celá rada prípadov, veľkých prípadov. 3. Viď to čo je uvedené v bode 1.
Som len hlúpy,nevzdelaný dedinčan. Povedz mi otec ,ty predsa všetko vieš. Prečo by mala byť výstavba? Potrebujeme do Blavy presťahovať celé Slovensko, či?
tak potom treba z princípu namietať každú výstavbu v Bratislave a zakázať sa ľuďom do Bratislavy sťahovať. A treba zakázať aj výstavbu na jej okrajoch, ktorá nezahusťuje Bratislavu, ale "len" jej okolie. Mimochodom, tá Kmotríkova výstavba naozaj nezachádza do Sadu J.K., ako to tu niekto demagogicky podsúva a pravdou je tiež to, že v Manhattane sú najdrahšie byty v N.Y. aj napriek tomu že je tam mrakodrap na mrakodrape a to dokonca aj pri Centrálnom parku. Jednoducho to tam žije, a ak chce človek pokoj má tam park pripomínajúci les. V Bratislave je veľmi rozšírený syndrom NIMBY.
Bratislava pri sade janka krala potrebuje take mnozstvo apartmanov, kde vlastnici tychto apartmanov tam nemozu mat trvaly pobyt a tym padom odvzdzat podielove dane? To je proste dalsia kralikaren pre byvajucich a pre bratislavu nezaujimavych najomnikov
problem je, aka. automobilova doprava po viedenskej ci krasovskeho su dnes zhruba v pohode, po pribudnuti par tisic aut denne (nielen z tohto bloku, ale aj z "noveho lida", ktore je podla grafik na webe tvorene prevazne parkami, no v reali ma byt asi tak huste ako toto) uz v pohode nebude. prirastok 85 aut/hod. len z tohto bloku je dost drsny vzhladom k tomu, ze tie cesty vlastne prechadzaju parkovou zelenou... (a kedze pozname, ako sa tieto studie pre investora robia, ratajme rovno s dvojnasobkom). byty premenovane na apartmany su podvod, aby sa tam mohlo postavit nieco v rozpore s uzemnym planom, s mizernou kvalitou a bez vybavenosti. uzemny plan bol rieseny tak, aby nedoslo k vyraznemu prekroceniu unosnosti uzemia, kmotrik s kallayom robia z neho bezcenny zdrap. oklamanie pozadovaneho podielu zelene (a pravdepodobne aj koeficientu zastavanosti) je len ceresnickou na torte... dakujem, neprosim. a to este nehovorim o tom kallayovom falickom symbole...
siel si niekedy po viedenskej ceste bicyklom alebo prechadzal od magio plaze do sadu? teraz je to v pohode, neviem si predstavit ked sa po tej ceste budu valit kolony aut, samozrejme ze vystavba nezachadza do sadu ale doprava bude vyrazne zachadzat do celej oblasti posielam pripomienku na ministerstvo mali by ste tak urobit vsetci!!!!!
Staci tade chodit ked je Autosalon ci CONECO v Inchebe, pripadne hoci aj promocie v priebehu juna. Podvecer tam ale aj v bezne dni byva dost premavky, chodim tade pravidelne peso aj na bicykli.
Ani by som nepovedal. Staci sa pozriet co developeri navystrajali v Bratislave za poslednych 15 rokov. Strasne vela toho ponicili, a tvar mesta zmenili na nepoznanie, casto aj budovami, ktore boli technicky nevyhovujuce. Kde v Europe sa stavia takto dementne? Pre niekoho, kto chce len byvat, pracovat a nakupovat je to mozno super, ale zivot v meste nie je len o tom. NIMBY tu taha za kratky kus povrazu, lebo developerske mafie a skorumpovana samosprava si robia co chcu, dokonca stavaju garaze na hrade. Ked to takto pojde dalej, mozu zburat aj hrat a nahradia ho nejakou minimalistickejsiou a polyfunkcnejsou budovou.
Tak vzhladom na cenu nehnutelnosti v BA je nieco zhnite v mysliach rentierov. Takze asi ano treba nove byty, aby konecne pochopili ze je tu cenova bublina.
A viete co? Ja navrhujem rozsirit Sad Janka Krala o tu plochu, ktoru chce projekt zastavat! :) Ved kto by uz len chcel byvat pri elektrickovej trati ?:)
A za druhé: Autor by radšej uprednostnil výstavbu na úkor úrodnej pôdy na periférii Bratislavy? Dokedy a dokiaľ sa ešte má Bratislava rozširovať?
Všetko má svoje nevýhody. Ale pre mňa osobne je menším zlom stavať v mestách na voľných nevyužitých plochách ako na úkor úrodnej pôdy.
Dokonca aj vo Viedni, ktorá je známa ako mesto zelene, žije na rozlohe o veľkosti Bratislavy žije 1 krát ak nie 3 krát viac ľudí.
2. Na urodnej pode sa nikdy nestavia, kvalitna poda sa vzdy odvaza (zo zakona).
3. Zahustovat sa moze, ale nie v Sade JK.
2. Toto tvrdenie vyvracia celá rada prípadov, veľkých prípadov.
3. Viď to čo je uvedené v bode 1.
Prečo by mala byť výstavba? Potrebujeme do Blavy presťahovať celé Slovensko, či?
problem nie je vystavba na tom mieste
automobilova doprava po viedenskej ci krasovskeho su dnes zhruba v pohode, po pribudnuti par tisic aut denne (nielen z tohto bloku, ale aj z "noveho lida", ktore je podla grafik na webe tvorene prevazne parkami, no v reali ma byt asi tak huste ako toto) uz v pohode nebude. prirastok 85 aut/hod. len z tohto bloku je dost drsny vzhladom k tomu, ze tie cesty vlastne prechadzaju parkovou zelenou... (a kedze pozname, ako sa tieto studie pre investora robia, ratajme rovno s dvojnasobkom).
byty premenovane na apartmany su podvod, aby sa tam mohlo postavit nieco v rozpore s uzemnym planom, s mizernou kvalitou a bez vybavenosti. uzemny plan bol rieseny tak, aby nedoslo k vyraznemu prekroceniu unosnosti uzemia, kmotrik s kallayom robia z neho bezcenny zdrap.
oklamanie pozadovaneho podielu zelene (a pravdepodobne aj koeficientu zastavanosti) je len ceresnickou na torte...
dakujem, neprosim. a to este nehovorim o tom kallayovom falickom symbole...
Netreba si to predstavit
ake su GPS koordinaty
http://cestovanie.sme.sk/disku...
Priamo sa dotýka
Syndrom NIMBY?
Iny zamer
Nove byvanie